söndag 11 juli 2010

11 Juli



Måste bara börja med att säja att jag hade en fantastiskt rolig dag igår. Jag tog min permobil till affären 2 gånger då jag missade lite grejer första vändan. Jag mötte min syster vid tåget, och tryckte in hennes stora resväska på golvet mellan styret och sätet på permobilen. Det såg nog kul ut för jag fick sitta med benen ut på var sin sida ha ha. Men visst gick det bra. Vi tog oss upp för dem branta backarna fast det var ju ingen match för mig. När vi kommit hem började vi med maten efter jasg visat min syster runt i huset.
Vi grillade karreskivor och lax sevrerat med kokt färsk potatis tzatziki och gräddfil med dill. Några potatisar fick jag i mig och nästan hela köttskivan. Men nån lax blev det inte. Efter det så tog jag min permo och syrran lånade grabben cykel så drog vi till hamnen och kände på vatten med fötterna.

Vi hade så roligt och skrattade mest hela tiden. När vi kom hem så glödde det forfarande i grillen så vi slängde på ett par tjocka korvar lagom till Leffe kom från jobbet.

Det var verkligen en toppen dag igår.

2 kommentarer: