måndag 12 juli 2010

Ny vecka

Idag är det Måndag 12 Juli och jag väntar på hemsjukvården för att ta pk crp lpk leverstatus och kalium. Dem jg brukar ha inom hemsjukvården är lediga idag varav den ena har semester så idag skulle det komma någon annan. Tänkte att det får väl gå annars är det väldigt skönt att ha samma personer. Jag blev väckt av telefonen och det var från hsv och hon skulle komma ungefär nu. men efter en stund ringde hon igen och sa att hon kommer efter lunch för att hon har rond vid 10.00. men hallå mina prover går ju inte iväg idag då ju. det var ju därför det skulle komma nån annan och sticka mig för att få iväg proverna annars kunde jag lika gärna vänta tills min goa Ulla jobbar i morgon.

Kors i taket hon kom och stack mig aaaaaaaj inte för jag vet vad hon gjorde men attans vad ont jag har nu efteråt. Och alla prover blev inte tagna, får ta kalium och leverstaus en annan dag. Nej visst är det bäst att ha dem som brukar vara här. Nu har jag väckt min syster och ska sätta oss ute på altanen med kaffet. Kanske blir Göteborg idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar