fredag 9 juli 2010

kapitel 3

Nytt hus , ny blogg men fortfarande samma person. Ja vad har hänt sedan sist, det har varit fullt upp med vårat hus och trädgård. Nu börjar huset bli ganska så klart och jag är super nöjd än så länge. Idag har jag faktiskt möblerat om i tösens rum men jag vet inte om jag är helt nöjd än. Kanske får göras om igen ha ha.



Jag ska väl försöka komma igång med min sjukgymnastik igen, var inlagd en sväng i början på Maj då jag antagligen tagit ut mig för mycket med packning osv. Det har varti oerhört tufft men glädjen har hållt mig uppe och grejat har jag gjort.

Tyvärr tog det väl ganska mycket av mitt humör, men det har lugnat sig nu när man fått i ordning mer och kan slappna av mera.

Min sämsta sida är nog att jag lät stressar upp mig och går på högvarv lätt och har svårt för att bara slappna av. Men det är sån jag är som person och det är då inte lätt att ändra på det.



Idag åkte mina kids till sin pappa, och dem skulle inviga sin nya pool dem skaffat där. Jag har alltid velat ha en stor pool sedan jag var liten då jag var hos mina sommarföräldrar i småland. Så vi får se om jag skaffar en till nästa sommar. Förhoppningsvis kanske jag med kan bada då om jag nu blir transplanterad nån gång. Jag har tänk att det blir dags för min operation när det väl är tänk men hur får man tålamod att vänta på nåt som man inte ens vet när det blir... det har redan gått 5 månader och jag trodde det redan skulle vara gjort. Men mitt samtal kommer snart är det min tur och jag kommer vara livrädd det är en sak som är säker. Visst är dem duktiga men det är ju inte ett litet ingrepp som ska göras.

Nu blir det att gå ner till tvättstugan och starta en tvätt













2 kommentarer:

  1. Kul att du startade upp en ny! Jag tycker att du skriver både bra och intressant, både vad gäller ditt nya hem och sjukdomen. Jag trivs med att titta in och det gör jag i stort sett varje dag.. Ha det bra..

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Annelie. Ha det så bra själv

    SvaraRadera